Продавець MOTOXENON інтернет-магазин автосвітла розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
907 відгуків
+380 (93) 369-33-69
+380 (50) 869-63-69
MOTOXENON інтернет-магазин автосвітла
Кошик

Адаптивна система освітлення AFS

Адаптивна система освітлення AFS

Система активного головного світла являє собою електронну систему управління світлом фар авто і включає датчики, блоки управління, виконавчі механізми.

Електродвигун коректора фари повертає модуль лампи у вертикальній площині, що залежить від горизонтального розташування кузова.

Справність цих вузлів впливає на комфортність і безпеку водіння.

Якщо впав ближнє світло вниз або загорілася помилка AFS на приладовій панелі, значить вузол системи контролю висоти і нахилу авто несправний.

Система AFS складається з блоку контролю та одного/двох, а на автомобілях з регульованою підвіскою - чотирьох, датчиків, які з'єднуються з важелем підвіски за допомогою тяжкі. З допомогою тяжкі коректора світла, бортовий комп'ютер визначає положення кузова машини відносно дороги і управляє кутом нахилу фар, щоб не засліплювати водіїв зустрічного транспорту. Справна система позбавляє від ручного регулювання фар - якщо покласти в багажник важкий вантаж або посадити багато пасажирів, фари автоматично опустяться на величину нахилу від завантаження.

Вузол AFS встановлюється виробниками на ті транспортні засоби, в комплектації яких встановлений штатний ксенон або регульована пневматична, або електромагнітна підвіска. У них відсутній на приладовій панелі звична ручне регулювання нахилу фар.

Для самостійного визначення поломки - пам'ятайте, система AFS (Advanced Frontlighting System) не пов'язана з діагностичним роз'ємом OBD. Якщо в автомобілі більше одного датчика - обчислити який з них несправний буде складніше.

Ще декілька порад:

- На приладовій панелі горить помилка - ймовірно проблема з датчиком або роз'ємом. Також може відразу знадобитися заміна тяги.

- На приладовій панелі помилки немає, ближнє світить нижче рівня - напевно датчики в порядку, загляньте під машину, перевірте тяги і замініть.

- Якщо вчасно не усунути поломку - датчик, який вийшов з ладу з часом зіпсує також роз'єм, після чого без втручання в штатну проводку автомобіля вже не обійтися.

При порушенні герметичності з'єднання "роз'єм-датчик", попаданні вологи спочатку всередину датчика через зношений сальник, а після вже на контактну групу роз'єму, відбудеться корозія.

Тому наша рекомендація - не чекати, коли зіпсуються інші вузли системи контролю висоти дорожнього просвіту.

Датчики з'єднуються із самою віссю/важелем через систему шарнірних тяг. Вони самі визначають положення кузова автомобіля відносно дороги і керують кутом нахилу фар.

З часом пильник шарніра зношується, тріскається і рветься, в шарнірне з'єднання починає потрапляти вода, бруд - як наслідок рухливість з'єднання втрачається. Потяг починає скрипіти або ламається, фари в режимі несправності опускаються в самий низ, загоряється лампа помилки системи автоматичного регулювання світла.

Эксклюзивность нашего предложения заключается в том, что у 95% автомобилей в оригинале тяга не поставляется производителем отдельно от датчика, вы можете заказать только весь узел в сборе. Это дорого и не имеет смысла т.к. сами датчики выходят из строя значительно реже чем тяги.  У нас в наличии всегда датчики, разъемы, тяги датчиков положения кузова на большинство модельных рядов HONDA, SUBARU, MAZDA, MITSUBISHI, ACURA и другие.

Чтобы подобрать наилучшее решение для вашего авто:

напишите нам в личные сообщения Facebook/Messenger/Viber/Telegram,

отправьте письмо на auto.motoxenon@gmail.com,

зателефонуйте за номером +380933693369 - Viber/Telegram;

                                      +380508696369

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner