Адаптивна система освітлення AFS
Система активного головного світла являє собою електронну систему управління світлом фар авто і включає датчики, блоки управління, виконавчі механізми.
Електродвигун коректора фари повертає модуль лампи у вертикальній площині, що залежить від горизонтального розташування кузова.
Справність цих вузлів впливає на комфортність і безпеку водіння.
Якщо впав ближнє світло вниз або загорілася помилка AFS на приладовій панелі, значить вузол системи контролю висоти і нахилу авто несправний.
Система AFS складається з блоку контролю та одного/двох, а на автомобілях з регульованою підвіскою - чотирьох, датчиків, які з'єднуються з важелем підвіски за допомогою тяжкі. З допомогою тяжкі коректора світла, бортовий комп'ютер визначає положення кузова машини відносно дороги і управляє кутом нахилу фар, щоб не засліплювати водіїв зустрічного транспорту. Справна система позбавляє від ручного регулювання фар - якщо покласти в багажник важкий вантаж або посадити багато пасажирів, фари автоматично опустяться на величину нахилу від завантаження.
Вузол AFS встановлюється виробниками на ті транспортні засоби, в комплектації яких встановлений штатний ксенон або регульована пневматична, або електромагнітна підвіска. У них відсутній на приладовій панелі звична ручне регулювання нахилу фар.
Для самостійного визначення поломки - пам'ятайте, система AFS (Advanced Frontlighting System) не пов'язана з діагностичним роз'ємом OBD. Якщо в автомобілі більше одного датчика - обчислити який з них несправний буде складніше.
Ще декілька порад:
- На приладовій панелі горить помилка - ймовірно проблема з датчиком або роз'ємом. Також може відразу знадобитися заміна тяги.
- На приладовій панелі помилки немає, ближнє світить нижче рівня - напевно датчики в порядку, загляньте під машину, перевірте тяги і замініть.
- Якщо вчасно не усунути поломку - датчик, який вийшов з ладу з часом зіпсує також роз'єм, після чого без втручання в штатну проводку автомобіля вже не обійтися.
При порушенні герметичності з'єднання "роз'єм-датчик", попаданні вологи спочатку всередину датчика через зношений сальник, а після вже на контактну групу роз'єму, відбудеться корозія.
Тому наша рекомендація - не чекати, коли зіпсуються інші вузли системи контролю висоти дорожнього просвіту.
Датчики з'єднуються із самою віссю/важелем через систему шарнірних тяг. Вони самі визначають положення кузова автомобіля відносно дороги і керують кутом нахилу фар.
З часом пильник шарніра зношується, тріскається і рветься, в шарнірне з'єднання починає потрапляти вода, бруд - як наслідок рухливість з'єднання втрачається. Потяг починає скрипіти або ламається, фари в режимі несправності опускаються в самий низ, загоряється лампа помилки системи автоматичного регулювання світла.
Эксклюзивность нашего предложения заключается в том, что у 95% автомобилей в оригинале тяга не поставляется производителем отдельно от датчика, вы можете заказать только весь узел в сборе. Это дорого и не имеет смысла т.к. сами датчики выходят из строя значительно реже чем тяги. У нас в наличии всегда датчики, разъемы, тяги датчиков положения кузова на большинство модельных рядов HONDA, SUBARU, MAZDA, MITSUBISHI, ACURA и другие.
Чтобы подобрать наилучшее решение для вашего авто:
напишите нам в личные сообщения Facebook/Messenger/Viber/Telegram,
отправьте письмо на auto.motoxenon@gmail.com,
зателефонуйте за номером +380933693369 - Viber/Telegram;
+380508696369
- Будьте пильними! На ринку з'вилися підробки під оригінальні тяжки положення кузова, які продають під виглядом справжнього оригіналу. Уважно дивіться який товар ви купуєте, перед тим як гнатися за ціною! Докладніше дивітсья фото в статті🔎
- Як відрізнити підробку та зробити правильний вибір? Ми постаралися коротко описати всі відмінності і допомогти вибрати найкращий варіант для вас