Оплата і доставка
Способи доставки
- Нова ПоштаЗамовлення з доставкою "Нова Пошта", оформлені/оплачені до 15.00, зазвичай відправляються в той же робочий день. В окремих випадках відправка здійснюється протягом 1-2 робочих днів (якщо обраний товар знаходиться на віддаленому складі та потребує переміщення). Вартість доставки, накладеного платежу, переадресації, повернення та інших послуг "Нова Пошта" оплачується покупцем згідно з тарифами компанії перевізника. Термін доставки – 1-3 дні. Термін зберігання посилок у відділенні – 7 календарних днів з дати доставки. Якщо посилка не забрана - на 8-й день зберігання оформлюється повернення.
- Магазини RozetkaДоставка в точку видачі ROZETKA (термін доставки – 3-7 днів) Оплата – карткою на сайті (ПРОМ-оплата). В "Розетку" можна відправити лише оплачене замовлення. Якщо вас цікавить післяплата та/або швидка доставка - виберіть будь-ласка "Нову Пошту".
- УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1500 ₴.Відправлення здійснюється щодня, крім неділі. Вартість доставки згідно з тарифами компанії "УкрПошта", оплачується отримувачем. Термін доставки – 3-7 днів. Цей спосіб доставки доступний ЛИШЕ для оплачених замовлень (оплата карткою на сайті або за банківськими реквізитами). Якщо вас цікавить оплата післяплатою (при отриманні, "наложка") - використовуйте інший спосіб доставки (Нова Пошта).
- Meest ПОШТАДоставка до відділення, пункту видачі або поштомату "MEEST EXPRESS" (термін доставки – 3-7 днів). Оплата - карткою на сайті (ПРОМ-оплата) або за банківськими реквізитами. В "MEEST EXPRESS" можемо надіслати лише оплачене замовлення. Якщо вам потрібна післяплата - виберіть, будь ласка, "Нову Пошту".
Способи оплати
- Пром-оплатаБезпечна покупка Продавець отримує кошти, лише після того, як покупець забере своє замовлення. Детальніше як це працює за посиланням https://prom.ua/ua/sc/prom-oplata
- ПісляплатаПослуга післяплати доступна лише для перевізника "Нова Пошта". Вартість послуги післяплати додатково оплачується перевізнику при отриманні посилки (20 грн + 2% від суми переказу). Якщо клієнт не відповідає на дзвінки або повідомлення та не підтверджує замовлення - воно може бути не відправлено або скасовано. В окремих випадках для відправки з післяплатою може знадобитись часткова передоплата для гарантії оплати перевезення. Сума передоплати буде вирахувана із суми накладеного платежу, загальна вартість покупки не змінюється.
- Оплата на рахунокОплата за замовлення на розрахунковий рахунок ФОП у ПриватБанку або Монобанку. Реквізити для оплати будуть надіслані вам після обробки замовлення. Коротка інструкція для застосунку Приват24: 1. В меню «Сервіси» потрібно обрати розділ «Платежі» 2. Зверху сторінки ввести номер IBAN 3. Після цього натиснути «За реквізитами» 4. Додати суму та призначення платежу Коротка інструкція для застосунку МоноБанк: 1. В меню «Інші платежі» потрібно обрати розділ «Платіж за IBAN» 2. Зверху сторінки ввести номер IBAN 3. Після цього натиснути «Створити платіж» 4. Додати суму та призначення платежу
- Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayМіжнародна система миттєвих платежів. Висока ступінь безпеки та захисту персональних даних не вимагає реєстрації. Транзакції підтверджуються динамічним одноразовим паролем, який висилається в безкоштовному СМС.
- Оплата на картку ПриватБанку / МоноБанкуОплата здійснюється на картковий рахунок "ПриватБанк" або "МоноБанк" через каси, банкомат, термінал, систему електронних платежів "Приват24", "Monobank" та ін. Номер картки вам повідомить менеджер після оформлення замовлення.
- Оплата на рахунок у ПриватБанку (ФОП, через IBAN)Оплата за замовлення на розрахунковий рахунок ФОП у ПриватБанку. Реквізити для оплати будуть надіслані вам після обробки замовлення. Коротка інструкція для застосунку Приват24: 1. В меню «Сервіси» потрібно обрати розділ «Платежі» 2. Зверху сторінки ввести номер IBAN 3. Після цього натиснути «За реквізитами» 4. Додати суму та призначення платежу Коротка інструкція для застосунку МоноБанк: 1. В меню «Інші платежі» потрібно обрати розділ «Платіж за IBAN» 2. Зверху сторінки ввести номер IBAN 3. Після цього натиснути «Створити платіж» 4. Додати суму та призначення платежу
Гарантія:
Звертаємо вашу увагу — у разі ПОВЕРНЕННЯ товару, як і при ГАРАНТІЙНОМУ обслуговуванні — магазином НЕ покриваються транспортні витрати, пов'язані з його доставкою по району, місту, області або країні (не включені у вартість товару).
Транспортні витрати в цих випадках оплачуються покупцем.
У послугу ГАРАНТІЇ ВХОДИТЬ ТІЛЬКИ БЕЗКОШТОВНИЙ обмін саме товару, що вийшов з ладу, на новий!
У гарантійне обслуговування НЕ ВХОДЯТЬ витрати на:
- доставку до магазину — міський транспорт/таксі тощо (якщо товар придбаний у Харкові)
- доставку поштою з іншого міста (якщо товар придбано онлайн)
— будь-які інші можливі витрати покупця для передачі товару до нашого магазину для повернення або гарантійного обміну.
Здійснюючи покупку в нашому магазині, ви підтверджуєте згоду з умовами повернення, обміну та гарантії.
Змовлення формуються та передаються до служби доставки тільки після узгодження та підтвердження з покупцем.
Доставка замовлення за рахунок одержувача.
Вартість доставки залежить від ваги і об'єму сформованої посилки.
Замовлення передаються транспортним службам у коробках оптимального розміру і з хорошим рівнем захисту.
Якщо посилка не буде забрана на протязі декількох днів після прибуття, транспортні компанії можуть нараховувати штраф за зберігання вантажу на складі. Оплачується одержувачем
ЗДІЙСНЮЄМО ДОСТАВКУ В УСІ КРАЇНИ.
For international shipping, please, contact us on auto.motoxenon@gmail.com
У вартість товару не включено різного роду накладні витрати, такі як доставка, плата за переказ грошей, оренда торгового залу тощо, що дає можливість зробити ціну мінімальною.
Ціна вказана лише за товар.