Продавець MOTOXENON інтернет-магазин автосвітла розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1089 відгуків
+380 (93) 369-33-69
+380 (50) 869-63-69
MOTOXENON інтернет-магазин автосвітла
Кошик

Оплата і доставка

Способи доставки

  • Meest ПОШТАДоставка MEEST EXPRESS. Доставка - у будь-який пункт видачі або поштомат "Міст Експрес". Орієнтовні терміни доставки – 3-7 днів.
  • Магазини RozetkaДоставка MEEST EXPRESS + ROZETKA. Доставка — до пункта видачі "Розетка". Орієнтовні строки доставки — 3-7 днів.
  • УкрпоштаВідправлення здійснюється щодня, крім неділі. Вартість доставки згідно з тарифами компанії "УкрПошта", оплачується отримувачем. Термін доставки – 3-7 днів. Цей спосіб доставки доступний ЛИШЕ для оплачених замовлень. Якщо вас цікавить оплата післяплатою (при отриманні, "наложка") - використовуйте інший спосіб доставки (Нова Пошта).
  • Нова ПоштаЗамовлення з доставкою "Нова Пошта", оформлені/оплачені до 15.00, зазвичай відправляються в той же робочий день. В окремих випадках відправка здійснюється протягом 1-2 робочих днів (якщо обраний товар знаходиться на віддаленому складі та потребує переміщення). Вартість доставки, накладеного платежу, переадресації, повернення та інших послуг "Нова Пошта" оплачується покупцем згідно з тарифами компанії перевізника. Термін доставки – 1-3 дні. Термін зберігання посилок у відділенні – 7 календарних днів з дати доставки. Якщо посилка не забрана - на 8-й день зберігання оформлюється повернення.

Способи оплати

  • Пром-оплатаБезпечна покупка Продавець отримує кошти, лише після того, як покупець забере своє замовлення. Детальніше як це працює за посиланням https://prom.ua/ua/sc/prom-oplata
  • ПісляплатаПослуга післяплати доступна лише для перевізника "Нова Пошта". Вартість послуги післяплати додатково оплачується перевізнику при отриманні посилки (20 грн + 2% від суми переказу). Якщо клієнт не відповідає на дзвінки або повідомлення та не підтверджує замовлення - воно може бути не відправлено або скасовано. В окремих випадках для відправки з післяплатою може знадобитись часткова передоплата для гарантії оплати перевезення. Сума передоплати буде вирахувана із суми накладеного платежу, загальна вартість покупки не змінюється.
  • Оплата на рахунокОплата за замовлення на розрахунковий рахунок ФОП у ПриватБанку або Монобанку. Реквізити для оплати будуть надіслані вам після обробки замовлення. Коротка інструкція для застосунку Приват24: 1. В меню «Сервіси» потрібно обрати розділ «Платежі» 2. Зверху сторінки ввести номер IBAN 3. Після цього натиснути «За реквізитами» 4. Додати суму та призначення платежу Коротка інструкція для застосунку МоноБанк: 1. В меню «Інші платежі» потрібно обрати розділ «Платіж за IBAN» 2. Зверху сторінки ввести номер IBAN 3. Після цього натиснути «Створити платіж» 4. Додати суму та призначення платежу
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayМіжнародна система миттєвих платежів. Висока ступінь безпеки та захисту персональних даних не вимагає реєстрації. Транзакції підтверджуються динамічним одноразовим паролем, який висилається в безкоштовному СМС.
  • Оплата на картку ПриватБанку / МоноБанкуОплата здійснюється на картковий рахунок "ПриватБанк" або "МоноБанк" через каси, банкомат, термінал, систему електронних платежів "Приват24", "Monobank" та ін. Номер картки вам повідомить менеджер після оформлення замовлення.
  • Оплата на рахунок у ПриватБанку (ФОП, через IBAN)Оплата за замовлення на розрахунковий рахунок ФОП у ПриватБанку. Реквізити для оплати будуть надіслані вам після обробки замовлення. Коротка інструкція для застосунку Приват24: 1. В меню «Сервіси» потрібно обрати розділ «Платежі» 2. Зверху сторінки ввести номер IBAN 3. Після цього натиснути «За реквізитами» 4. Додати суму та призначення платежу Коротка інструкція для застосунку МоноБанк: 1. В меню «Інші платежі» потрібно обрати розділ «Платіж за IBAN» 2. Зверху сторінки ввести номер IBAN 3. Після цього натиснути «Створити платіж» 4. Додати суму та призначення платежу

Гарантія:

Під гарантією мається на увазі можливість обміну бракованого товару на новий. Термін гарантії (якщо вона передбачена) вказаний в описі товару.

Звертаємо вашу увагу — у разі ПОВЕРНЕННЯ товару, як і при ГАРАНТІЙНОМУ обслуговуванні — магазином НЕ покриваються транспортні витрати, пов'язані з його доставкою по району, місту, області або країні (не включені у вартість товару).

Транспортні витрати в цих випадках оплачуються покупцем.
У послугу ГАРАНТІЇ ВХОДИТЬ ТІЛЬКИ БЕЗКОШТОВНИЙ обмін саме товару, що вийшов з ладу, на новий!

У гарантійне обслуговування НЕ ВХОДЯТЬ витрати на:
- доставку до магазину — міський транспорт/таксі тощо (якщо товар придбаний у Харкові)
- доставку поштою з іншого міста (якщо товар придбано онлайн)
— будь-які інші можливі витрати покупця для передачі товару до нашого магазину для повернення або гарантійного обміну.

Здійснюючи покупку в нашому магазині, ви підтверджуєте згоду з умовами повернення, обміну та гарантії.

Змовлення формуються та передаються до служби доставки тільки після узгодження та підтвердження з покупцем.

Доставка замовлення за рахунок одержувача.

Вартість доставки залежить від ваги і об'єму сформованої посилки.

Замовлення передаються транспортним службам у коробках оптимального розміру і з хорошим рівнем захисту.

Якщо посилка не буде забрана на протязі декількох днів після прибуття, транспортні компанії можуть нараховувати штраф за зберігання вантажу на складі. Оплачується одержувачем

 

ЗДІЙСНЮЄМО ДОСТАВКУ В УСІ КРАЇНИ.

For international shipping, please, contact us on auto.motoxenon@gmail.com

 

У вартість товару не включено різного роду накладні витрати, такі як доставка, плата за переказ грошей, оренда торгового залу тощо, що дає можливість зробити ціну мінімальною.

Ціна вказана лише за товар.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner