Оплата і доставка
Способи доставки
- Доставка MEEST EXPRESS. Доставка - у будь-який пункт видачі або поштомат "Міст Експрес". Орієнтовні терміни доставки – 3-7 днів.
- Доставка MEEST EXPRESS + ROZETKA. Доставка — до пункта видачі "Розетка". Орієнтовні строки доставки — 3-7 днів.
- Відправлення здійснюється щодня, крім неділі. Вартість доставки згідно з тарифами компанії "УкрПошта", оплачується отримувачем. Термін доставки – 3-7 днів. Цей спосіб доставки доступний ЛИШЕ для оплачених замовлень. Якщо вас цікавить оплата післяплатою (при отриманні, "наложка") - використовуйте інший спосіб доставки (Нова Пошта).
- Замовлення з доставкою "Нова Пошта", оформлені/оплачені до 15.00, зазвичай відправляються в той же робочий день. В окремих випадках відправка здійснюється протягом 1-2 робочих днів (якщо обраний товар знаходиться на віддаленому складі та потребує переміщення). Вартість доставки, накладеного платежу, переадресації, повернення та інших послуг "Нова Пошта" оплачується покупцем згідно з тарифами компанії перевізника. Термін доставки – 1-3 дні. Термін зберігання посилок у відділенні – 7 календарних днів з дати доставки. Якщо посилка не забрана - на 8-й день зберігання оформлюється повернення.
Способи оплати
- Безпечна покупка Продавець отримує кошти, лише після того, як покупець забере своє замовлення. Детальніше як це працює за посиланням https://prom.ua/ua/sc/prom-oplata
- Послуга післяплати доступна лише для перевізника "Нова Пошта". Вартість послуги післяплати додатково оплачується перевізнику при отриманні посилки (20 грн + 2% від суми переказу). Якщо клієнт не відповідає на дзвінки або повідомлення та не підтверджує замовлення - воно може бути не відправлено або скасовано. В окремих випадках для відправки з післяплатою може знадобитись часткова передоплата для гарантії оплати перевезення. Сума передоплати буде вирахувана із суми накладеного платежу, загальна вартість покупки не змінюється.
- Оплата за замовлення на розрахунковий рахунок ФОП у ПриватБанку або Монобанку. Реквізити для оплати будуть надіслані вам після обробки замовлення. Коротка інструкція для застосунку Приват24: 1. В меню «Сервіси» потрібно обрати розділ «Платежі» 2. Зверху сторінки ввести номер IBAN 3. Після цього натиснути «За реквізитами» 4. Додати суму та призначення платежу Коротка інструкція для застосунку МоноБанк: 1. В меню «Інші платежі» потрібно обрати розділ «Платіж за IBAN» 2. Зверху сторінки ввести номер IBAN 3. Після цього натиснути «Створити платіж» 4. Додати суму та призначення платежу
- Міжнародна система миттєвих платежів. Висока ступінь безпеки та захисту персональних даних не вимагає реєстрації. Транзакції підтверджуються динамічним одноразовим паролем, який висилається в безкоштовному СМС.
- Оплата здійснюється на картковий рахунок "ПриватБанк" або "МоноБанк" через каси, банкомат, термінал, систему електронних платежів "Приват24", "Monobank" та ін. Номер картки вам повідомить менеджер після оформлення замовлення.
- Оплата за замовлення на розрахунковий рахунок ФОП у ПриватБанку. Реквізити для оплати будуть надіслані вам після обробки замовлення. Коротка інструкція для застосунку Приват24: 1. В меню «Сервіси» потрібно обрати розділ «Платежі» 2. Зверху сторінки ввести номер IBAN 3. Після цього натиснути «За реквізитами» 4. Додати суму та призначення платежу Коротка інструкція для застосунку МоноБанк: 1. В меню «Інші платежі» потрібно обрати розділ «Платіж за IBAN» 2. Зверху сторінки ввести номер IBAN 3. Після цього натиснути «Створити платіж» 4. Додати суму та призначення платежу
Гарантія:
Звертаємо вашу увагу — у разі ПОВЕРНЕННЯ товару, як і при ГАРАНТІЙНОМУ обслуговуванні — магазином НЕ покриваються транспортні витрати, пов'язані з його доставкою по району, місту, області або країні (не включені у вартість товару).
Транспортні витрати в цих випадках оплачуються покупцем.
У послугу ГАРАНТІЇ ВХОДИТЬ ТІЛЬКИ БЕЗКОШТОВНИЙ обмін саме товару, що вийшов з ладу, на новий!
У гарантійне обслуговування НЕ ВХОДЯТЬ витрати на:
- доставку до магазину — міський транспорт/таксі тощо (якщо товар придбаний у Харкові)
- доставку поштою з іншого міста (якщо товар придбано онлайн)
— будь-які інші можливі витрати покупця для передачі товару до нашого магазину для повернення або гарантійного обміну.
Здійснюючи покупку в нашому магазині, ви підтверджуєте згоду з умовами повернення, обміну та гарантії.
Змовлення формуються та передаються до служби доставки тільки після узгодження та підтвердження з покупцем.
Доставка замовлення за рахунок одержувача.
Вартість доставки залежить від ваги і об'єму сформованої посилки.
Замовлення передаються транспортним службам у коробках оптимального розміру і з хорошим рівнем захисту.
Якщо посилка не буде забрана на протязі декількох днів після прибуття, транспортні компанії можуть нараховувати штраф за зберігання вантажу на складі. Оплачується одержувачем
ЗДІЙСНЮЄМО ДОСТАВКУ В УСІ КРАЇНИ.
For international shipping, please, contact us on auto.motoxenon@gmail.com
У вартість товару не включено різного роду накладні витрати, такі як доставка, плата за переказ грошей, оренда торгового залу тощо, що дає можливість зробити ціну мінімальною.
Ціна вказана лише за товар.