У чому відмінність тяг Китай / ТНК / Оригінал? Як зробити вибір?

В асортименті магазину MotoXenon на більшу частину моделей авто представлені тяги датчиків положення кузова в трьох варіаціях - оригінал (найдорожчий) і два види аналогів.
Основною відмінністю між ними є якість використовуваних матеріалів у шарнірі, якість лиття і зазорів у рухомій частині. Це безпосередньо позначається на терміні експлуатації деталі.
Виходячи з нашого досвіду і практики, ми коротко виклали основні відмінності:

1. "Середня тривалість життя" тяги Китай (бюджетний аналог) - 1-2 роки.
Пильник в ній виготовлений з гуми, яка не може довго витримувати постійний вплив води, бруду, а взимку ще й солі. Він зношується і як наслідок під нього починає потрапляти вода. Рухливість шарнірів тяги погіршується, тяга датчика положення кузова "закисає" і перестає правильно виконувати свою функцію, буде потрібно повторна заміна.
Но это не значит, что такая деталь не имеет права на существование. Это хороший вариант за небольшие деньги, если вы используете автомобиль не часто либо не ездите по плохим дорогам и при плохих погодных условиях. Также такая тяга уровня света будет лучшим выбором если вам нужно быстро и дешево привести все системы автомобиля в рабочее состояние.

2. Более качественный аналог - тяги с шарнирами производителя ТНК (Япония).
У цього варіанту якість шарніра, пильовика - в рази перевершує шарнір китайської тяги. Тримаючи в руках два варіанти - різницю видно неозброєним оком, навіть людині, яка в цьому не розбирається. Якість і оригінальність продукції підтверджується маркуванням-литтям "ТНК MADE IN JAPAN"*. Плавний хід "кулі" всередині, якісна гума пильовика, яка набагато краще прилягає до болта кріплення (широкий манжет). Під пильник нічого не може потрапити, лише якщо пильник механічно пошкодити.
Срок службы такой тяги датчика уровня наклона фар от 4х лет (испытания продолжаются) - это значительно дольше времени жизни китайской тяги. Качество и срок службы приближено к оригинальной тяге корректора фар. TOYOTA, например, использует шарниры этого производителя в своих оригинальных разборных тягах (например, для Тойота Прадо и др.)

3. Оригинал - вариант для тех, кто не рассматривает компромиссы и ценит наивысшее качество автопроизводителя.
Качество литья, пыльников, резьбы самое высокое, придраться не к чему даже если вооружиться лупой. Срок службы по опыту - до 10 лет, возвращаться к их замене вам повторно не придется. Оригинальные тяги регулировки света имеют цельнолитую конструкцию - тонкую и легкую ножку, вместо резьбовой основы (у аналогов). Разработано это в том числе для того, чтобы при критических или нестандартных нагрузках на излом (когда тяга датчика положения кузова закиснет) - обломалась именно тяга, а не поломало сам датчик корректора фар.
* - обращаем ваше внимание, что на рынке присутствуют китайские варианты тяг, которые выглядят почти также как наши японские тяги (ТНК). Отличить их можно в первую очередь по отсутствию литья "ТНК MADE IN JAPAN" на шарнире. Это китайские копии японских шарниров ТНК, дешевые и более низкого качества (литье, материал и кривизна пыльника, облой и т.п.). Будьте внимательны и осторожны, разницу в качестве видно только при подробном рассмотрении (см. фото).
- Будьте пильними! На ринку з'вилися підробки під оригінальні тяжки положення кузова, які продають під виглядом справжнього оригіналу. Уважно дивіться який товар ви купуєте, перед тим як гнатися за ціною! Докладніше дивітсья фото в статті🔎
- Що таке система AFS в автомобілі та як вона влаштована. Чому ближнє світить вниз чи засвітилась помилка AFS на панелі приладів та що це означає