Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Товар можна обміняти/повернути за умови збереження товарного вигляду, цілісності заводського пакування, без слідів встановлення та експлуатації впродовж 14 днів із дня купівлі товару. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця. УВАГА! Фірмовий, брендовий товар таких торгових марок як "Philips", "Osram", "Narva" або інших, які мають пакувальні пломби або запаяну упаковку (що гарантує оригінальність та невтручання у вміст на шляху від виробника до кінцевого споживача) підлягає обміну або поверненню за законом у 14-денний термін ЛИШЕ за умови цілістності цих пломб та пакування (оригінальне пакування не має бути вскритим/пошкодженим). Абзац третій частини першої статті 9 "Про захист прав споживачів": <...> Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики <...>
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.